На товари HOLUX поширюється гарантія 12 міс.

На товари SRESKY поширюється гарантія 12 міс.

Після доставки товару, Клієнт в присутності кур'єра перевіряє цілісність і комплектацію продукції. Ризик випадкової втрати або пошкодження виробу переходить від Продавця до Покупця з моменту передачі товару.

Претензії після отримання товару Покупцем не приймаються.

Гарантійного обслуговування (заміну) підлягають товари тільки в повній комплектації. 

При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати все, що входило в комплект поставки, а саме, упаковку, інструкції, гарантійні талони тощо. Серійні номери оригінальної упаковки і самого товару повинні бути ідентичні. Розбіжність серійних номерів оригінальної упаковки і товару є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні. Гарантія (заміна) не поширюється на пошкодження, викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, а також тим, що сталося внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.).

Гарантійне обслуговування не поширюється на механічні дефекти пристрою. Несправне обладнання, гарантійне обслуговування (заміна) якого здійснюється Продавцем, при можливості обмінюється на нове (до 3х днів після продажу). У разі якщо ідентичний товар відсутній на складі, то термін надання аналога збільшується до 14 днів або може бути замінений аналогічним обладнанням за згодою сторін.
Гарантійні претензії фізичних осіб розглядаються тільки при пред'явленні товарного чека (видаткової накладної) та документа оплати. Відсутність будь-якого із зазначених документів є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.

Порядок обміну товарів за межами м. Київ:

Надсилайте товар назад Нової поштою за адресою м.Київ, (..Вставіть адреса для доставки). Потім повідомляєте нам по телефону, смс, viber або e-mail номер ТТН (декларації). е-mail: raylight.ua@gmail.com tel: 093 775-33-32 (viber); 098 975-33-32 Оформляєте нове замовлення на сайті, вкажіть в коментарях "ЗАМОВЛЕННЯ НА ОБМІН". Якщо сума замовлення більше попереднього - ми виставимо рахунок на доплату. Якщо менше - гроші будуть зараховані на Вашу банківську карту. Ми відправляємо вам замовлення на обмін як тільки отримаємо вашу посилку і оглянемо товар.